Kungälv

Denna mysiga lilla stad några mil utanför Göteborg.
Där har jag spenderat 4 år av mitt liv i skolan.
P bor där. P som jag träffade för 10 år sedan på en chatt.
Det var på den tiden folk fortfarande var seriösa när man chattade.

Idag tänkte jag att jag skulle åka till Ica Maxi i Kungälv just
av nostalgiska skäl + att jag självklart behöver handla.
Länge sedan jag bara var i Kungälv och kunde njuta av att
det är så mysigt där.

När jag och Cilla skulle åka till Allum & shoppa härromdagen var det nästan
vi hamnade i Kungälv. Lite scary!
Så nu är det väl dags att åka dit & se vad som har hänt på sistone.

Ikväll blir det film och en massa mys i soffan.
Någon som har något bra filmtips?

XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0