Juldagen

Nu är julen på väg att ta slut...ganska skönt det med trots att det
innebär att det är dags att börja jobba igen.
Ser väl inte riktigt fram imot min helvetesvecka med 9 jobbdagar
där 3 dagar är heldagar. Men vad gör man inte för att få vara
lite ledig & vara med familjen :)

Igår var en mysig dag. Ingen stress utan bara lugn och harmonisk.
Helt underbar!
Min bror & jag kom överens bra...kanske växt till sig sedan han
flyttade hemifrån?!
Inte för att vi är världens ovänner men på sista tiden har vi inte
kommit så bra överens. Mormor och Karolin ( lillebrors tjej )
var oxå med och sen tog släkten slut. Den som gifter sig med mig
behöver inte oroa sig för hela tjocka släkten för jag har inte så många
släktningar.

Alla var supernöjda med sina julklappar och mina föräldrar skällde
lite på mig för att jag hade köpt så dyra saker till dem.
De fick musikalbiljetter till Mary Poppins i Göteborg.
Men jag tycker att de var värda det!

Själv fick jag en massa bra saker:

* Smycken
* Underkläder
* Knivset
* Pengar m.m

Nu ska jag återgå till att läsa min fars julklapp boken Gomorra :)

XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0