Födelsedag & julmys

Idag fyller min morfar 75 år - GRATTIS!
Insåg att jag inte har några bilder varken på honom eller mormor.
Får smygfota när jag kommer hem.
Kanske ska önska mig en digitalkamera?!

Åkte som sagt till Kungälv för att handla mat på Ica Maxi.
Tänkte att det var ganska tryggt att åka dit med tanke på
att jag vet var allt finns i affären osv.
MEN...
Nu har de renoverat och ändrat om HELA Maxi så inget
fanns där det brukar vara. Blev helt förvirrad!

Men jag hittade endå allt jag skulle ha + att jag köpte en Ben & Jerry glass :)
Mums!

Väl hemma åt jag lite och sen fick jag världens huvudvärk.
La mig i sängen och dåsade bort i två timmar.
Mysigt att veta att man bara kan gå & lägga sig om man vill.
Lediga dagar är underbara!

När jag väl kravlade mig ur sängen sen så lyssnade jag på www.julradio.se,
hade en massa tända ljus och bara njöt utav att det snart är jul :)

Nu ska jag krypa ner i sängen för imorgon är det sista veckan innan
jag ska börja jobba mer normalt :)

Natti Natti

Kommentarer
Postat av: Murray

SVAR; nejnejj inte sommar. det är vinter som bäst! ;D

2008-12-15 @ 08:41:36
URL: http://deafmurray.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0