Fika, smycken och en massa annat

Igår ( onsdag ) var jag på stan,..minns inte sist jag var i stan.
en av nackdelarna med att ha bil. Jag åker i princip
aldrig in till stan för att bara gå runt, titta på folk & fika.
Men igår skulle jag träffa Hanna.
Henne har jag inte sett på en hel evighet....vi kom på att vi sågs
sist i januari på min inflyttningsfest. Ja det var ju inte igår *skratt*
Linda följde oxå med...och henne träffade jag oxå sist på min fest.

Vi gick till Fröken Olsson....jag och fik. Hittar knappt till min egen
lägenhet så jag fick snällt be dem möta mig vid kompassen
för dit hittar jag iallafall.
Träffade dem på Gina och där jobbar min barndomskompis Jacqueline.
Blev lite roligt när jag kom in och sa hej...så svarade alla tre hej och tittade
sedan på Jacqueline och undrade lite.
Men världen är bra liten...speciellt min grundskoleklassvärld.
Nästan alla tjejer bor här uppe. Ganska märkligt!

Hade väl inte tänk att jag skulle fika speciellt länge för jag var trött
och lite allmänt seg men väl där tjötade vi hur länge som helst.
Tog inga foton eftersom min mobil är den gamla = kass bilder.
* Saknar min telefon*
Men ni kan få en "gammal"



"syskonen" Hanna och Linda :)

Hanna hade gjort ett halsband och ett armband på beställning från mig.
Helt underbart!
Ska försöka ta en bild på det sen...annars får ni gå in på Hannas blogg och kika.

Idag hade mina & Cathrines teckenspråkselever avslutning i Vårgårda och det
kunde inte bli mer än struligt.
När jag kom dit för att öva med dem var skivan borta!
Så en av tjejerna fick åka hem och hämta datorn, sätta igång bluetooth, en
annan tjej fick skicka låten från telefonen till datorn och sen fick de bränna ut
en ny skiva. Men allt löser ju sig! Kul hade vi iallafall och de var otroligt duktiga!!

Nu ska lilla jag krypa ner i min säng och sova.
Imorgon är det avslutning i Alingsås.
Ska bli spännande men oxå sorgligt för nu ska jag och Cathrine
sluta jobba tillsammans. Känns konstigt. Vi har träffats två dagar
i veckan ett halvår nu...men plötsligt blir det inte så längre.
Kommer att sakna dig gumman!


Bästa vännerna i Örre :)

XoXo

Kommentarer
Postat av: sofie

fick nästan tår i ögat nu när du skrev sista raden..

2 ggr i veckan har ni träffats men inte längre till... :(

men låter ialalfall som avslutningen blev lyckad! =) har du den infilmad eller nått vore roligt få se! =)



hoppas vi kan ses någonting snart annars får vi ta efter nyår ... sköt om dig!

KRAM och riktigt goooood jul!

2008-12-20 @ 13:17:22
URL: http://ellisofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0