Dan före doppardan..

Idag är egentligen den allra mysigaste dagen av alla juldagar.
Idag får man göra en massa mys som att lägga
alla klappar under granen, börja äta en massa god mat
och bara umgås med familjen.

Blir som vanligt en massa som ska göras nu när
jag är hemma. Gäster, åka & hälsa på släkt & vänner och annat
smått och gott :)

Eftersom jag INTE äter julmat ( kräsen = Sara ) så får jag lax.
MUMS!
Och imorgon på julafton ska vi ha kalkon.
Kommer rulla härifrån som en köttbulle...mammas mat är bäst.

Hoppas alla gillar sina julklappar imorgon...men det
brukar de ju göra. :)

PÅ juldagen så ska jag gå i myskläder HELA dagen och bara mysa
med film och julgodis.
Annandagen är det party igen...mkt släkt nu runt jul men
det är mysigt.

Köpte med mig en massa Orkideér till mina släktningar och
alla älskar dem. Hittade tom en Orkideé som luktar.
Helt underbart!

Nä nu kommer gästerna...

XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0