Bilder från shoppingturen + annat

Sova bort en hel dag är ganska skönt men samtidigt jobbigt.
Den stora frågan är: Kommer jag kunna sova inatt?

Har varit iväg och köpt popcorn. Vet av erfarenhet att popcorn är
ett nyttigare alternativ till godis och annat och att man får
äta en halv liter varje dag.
Köpte även mörk choklad ( 86% )
Försöker att låta bli en massa söta saker...men jag är GRYMT
sockerberoende!

Kom på att jag utlovat bilder från shoppingturen och saker
jag beställt på nätet.


Köpte en söt bh med matchande trosor från Ellos. Helt undebart mjuka och goa.


Victoria Beckhams parfym - Intimately woman


Bästa dagcreme:n jag köpt på länge. Går in i huden på en gång och luktar underbart.
Blir mer Niveaprodukter för mig i framtiden.

Nu blir det popcorn och en klassiker - Borta med vinden.

XoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0