Åter till vardagen

Imorgon börjar den...vardagen.
Med jobb, jobba & lite mer jobb.
Hela 62,5 timmars jobb.

Har älskat att vara hemma med familjen, handlat på rea,
ätit en massa fin choklad och fått underbara julklappar.

Idag var jag med Cilla & Vera på Allum.
Skulle hämta min telefon och den fungerar äntligen som den ska :)
Köpte även en ljusgrå tunika och ett grått linne med paljetter på Zizzi.
Ska fota dem imorgon med bättre ljus och bättre kamera.

Bara ett fåtal dagar kvar på detta året och sen får vi se vad 2009 har att inbringa.
Kommer jag få ett nytt jobb?
Sluta jobba på något av de andra?
Flytta?
Hitta mig en anständig karl?

Ja frågorna är många men svaren få....vi får helt enkelt se.

Nu ska jag lägga mig i min stora goa säng och bara njuta av att vara hemma.

XoXo

Kommentarer
Postat av: Anonym

precis som du säger.... återstår o se..men varför inte bara låta allt vara och se vad du får i dina händer..det som kommer det kommer!

spännande se vad 2009 kommer att bringa med! =)



o hej o klackarna i taket

2008-12-29 @ 15:27:08
URL: http://ellisofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0